Fiesta, fiesta!

Tjaaa!
Idag så fyller min kompis Merve år (Grattis gumman!) och hon kommer att ha fest hemma hos henne runt 17.00. Fast runt kl. 16.10 -25 ska jag träffa min kompis Srabani i Handen och åka tillsammans med henne hem till Merve. Så ja, just nu håller jag på fixa mig här.. Hittar inte något att ta på mig. Awesome! not..  Men ja, ska fortsätta fixa mig.. Hör av mig innan jag går maybe ..  Hugs!

----- UPDATE 14.17-----

Juste juste... vet ni vad! IDAG KOMMER 14 sek sneek peek på nästa New Moon teaser trailer!! :D Me super happy! den kommer kl. 15.00 så håll utkikt! för den kommer jag lägga ut på bloggen då eller senare.. och på fredag kommer hela New Moon teaser trailern! :D enligt vad jag hört.. ;]

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback