wednesday

Heej.
Jag är ledsen att jag inte hört av mig tidigare idag. Men ja, som ni vet har jag vart i skolan. Började 8.00 idag änligt schema ska vi börja 9.00 på osndagar *Yaay* men ja, idag fick vi scheman och vi visste igentligen inte vilken tid vi började så vi börja 8.00 -.-' . Vi hade mentor time först.. det liknar lite som klassråd.. att lärarna berättar grejer som kommer hända osv.. Vi fick skåpnycklar idag. Asså våra skåp. JAG FICK ÖVERSKÅP!! för första gången.. skit stolt! ^^ hahh. Sen fick vi våra scheman. Scheman är rätt skön faktist. Vi börjar sent alltid typ. :D utom fredag ! den dagen suger! fredag ska vara chilldag och det blev vår värsta dag!!! :( Aja, idag bäretta dom bara om betygen och vad vi ska göra i år osv..

Efter skolan slutade runt 15.50 så tagga jag hem, heelt slut! är inte van att vakna så tidigt juu.. Så jag somna i soffan sen vakna jag och min kusins flickvän skulle komma på besök.. så hon kom på besök med min kusin såklart och dom åt middag här osv. Ja, that was my day. Ni kanske förstår varför jag inte skrev tidigare maybe. Hugs!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback