why doesn't blogg.se work!! :@


Hela daaan har jag velat gå in på bloggen men det går inte. Inte för att jag gjort något speciellt. Men hallåå New moon trailern kom ut idag på engelska den här gången inte på franska. Den är sååå grym! Love it! Såklart jag hade sett den innan men den är såååå jävla bra nu när man fattar vad dom säger!

Annars imorrn är det the vooice 09'!! :D Ni kommer visst? (a) Jag kommer såklart, ska dit med Shabnam, Veronica och nåra till ... Fast jag ska träffa skit många där. Har typ sökt i hela garderoben vad jag ska ha på mig men hittar nada! :( Ska se om jag hittar något imorrn istället.

Love u guys! <3

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback