Lovely shoes!


  
(klicka på dom små bilderna för att dom ska förstora sig)

Efter att ha suttit en stund och läst breaking dawn fick jag lust att gå till Farsta centrum och
kolla på butikerna. Så ringde mamma som var i bibbloteket för hon skulle låna en bok hon
hade bäställt till min kusin som precs har kommit till Sverige och vill lära sig svenska. Men
whatever hon ringde och fråga om jag ville komma och kolla i affärerna för det fanns massa
med rean. Jag svarade såklart ja och gick till Farsta och med mig hem fick jag dom här läckra
små stövletter med typ knappar på sidan som kostade 149 :- hos skocity(alltså det var rea priset
innan kostade dom 399:-) och en Frida tidning.


kommentarer
Postat av: Ilona

Kika gärna in på bloggen o säg vad du tycker. Ny design är på gång så, det vet jag är hemsk.

Bilder på min väns artonårskalas har kommit upp nu, titta gärna!

2009-02-05 @ 23:29:24
URL: http://ilonasvardagsliv.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback