McKey vann top model 11.


(McKey med Tyra Banks)

Jag antar att dom flesta såg på finalen av top model 11 och att McKey vann.
Grattis McKey! Jag tycker verkligen att hon är snygg ändå om jag ville att
Analeigh skulle vinna. Men ja McKey är skit lång och smal. Så hon har typisk
modell kropp. Fast jag gillade inte hennes hår så mycket, kort och alltid sådär
bakåt slickat. Men alltså hennes bilder som hon tog och alla olika poser hon
gjorde gillade jag dom var alltid så perfekta. Men åter igen Grattis!
/
pussis, millis.

kommentarer
Postat av: Olivia

hihi, okej tack! :] <3

jao, analeigh borde ha vunnit! mckeys personlighet var ganska torris :P

2009-02-11 @ 22:08:51
URL: http://ulivia.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback