Så sant!

Håller helt med vad aftonbladet säger om Melodifestivalen igår. Läs här och dom andra artiklarna som är inblandade. Gud vilken dålig stil av SVT och varför berättar dom inte dom nya reglerna till tittarna  alla var ju helt förvirrade?? Alltså gud man blir så sur. Aja, alltså jag har inget emot dom som vann, nej jag gillade dom och jag verkligen  hejade på dom. Men till ex. Marie Sernerholt var mycket bättre än en gammal kvinna som såg ut att gråta på scen. Visst Caroline Af Ugglas hade en bra text på låten men jag såg verkligen ingen glans i henne.


kommentarer
Postat av: elli och ella

Vi ska ha frågestund i bloggen, snälla delta!

PUSSAR

2009-02-09 @ 14:39:47
URL: http://elliochella.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback