Saturday



(Jag och min bror i bakgrunden i Zurich aeroport där vi stanna innan vi kom hem till Sverige)
Tjaa!
Vakna 11.45 och satt mig och kolla på tv. Ska tjata på pappa att han ska göra frukost annars gör han aldrig det. Haha alltså min pappa är jätte data beroende så då sitter han fast klistrad på data skärmen och om man vill något måste man be om någonting flera gånger.

Idag ska jag gå hämta min morbror på Arlanda som kommer från Chile. Vet ni innan han skulle åka alltså igår. Så pratade alla vi genom webbcam och så fick jag se mormor/morfar, min moster och min sööötnos Dulce (min hund). Fast njae asså hon hörde mig och börja snabbt kolla överallt. Så söt. Men jag tyckte synd om henne för hon börja gråta eller alltså den där ljudet som hundar gör när dom är ledsna. Om det inte skulle vara svårt att ta med sig ett djur från utlandet skulle jag redan gjort det. Men nej, skit dyrt plus alla sprutor och grejer dom måste göra med hunden innan. With love Camilla.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback