Sunny day..



Hejsan! Har ni varit ute ? Jag var nyss ute på balkongen gud så skönt det är ute inte alls
så kallt, runt 4 grader stod det att temperaturen var ute. Skönt. Hoppas våren är påväg.
Så vi kan ha fler sånna här soliga men lite kyliga dagar. Jag älskar våren det är min
favorit årstid.

Men idag ska jag bara vara hemma tror jag ska göra klart min bokresencion till svenskan.
Så jag inte sitter på söndag kväll och jobbar sista minuten. Kanske öva till matteproven jag har
på onsdag efter lovet. Om jag inte klarar den är det kört :S

Men annars blir det väl mycket blogg antar jag, dagens outfit har jag fotat så den kommer. 
Pusshej.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback