Torsdag

Tjena!
Igår kom mamma och pappa hem kl.04.00 och jag som vänta på dom gick och la mig direkt när dom kom. Pappa mådde bättre och jag är skit glad för det. Alltså pappa han får ju ta medicin men det var inget farligt.

Jag började 08.45 och slutade 14.45 idag. Var as trött imorse när jag vakna. Men ja, jag tror jag ska sova ett par timmar nu för att ta igen sömnen.

Som ni ser har jag ändrat min header, färgerna på länkarnas bakgrund, textfärgen och andra grejer till rosa nyanser. Skit snyggt. Min favorit färg är rosa så jag blev skit nöjd med resultatet. Hoppas ni också gillade den.

Imorrn så kanske jag ska på bio med min kompis Eda vi kanske ska se på I taket lyser stjärnorna. Som jag sa förut har jag velat se den ganska länge nu. Så vi får se om det blir av. Pussar milla!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback