090126


(Dulce min sötnos!!)

Idag gick dagen ganska seg. Började skolan 08.50 och slutade 15.00. Hade fem lektioner. Annars hände det inget efter. Kom hem somnade framför tvn sen vaknade jag mamma hade lagat middag åt lite grann och snart ska jag göra klart mina läxor. Svenska (orkunskap) och SO (läsa om frimaktstiden). Sen tänker jag ta en dusch och gå lägga mig. Men ja, dagen var väldig tråkig. Saknar Chile och min hund Dulce när jag ser alla bilderna som den här på Dulce får bara lust och krama henne hela tiden. Där kunde jag gå ut i lätta kläder för att det var ju sommar och krama och gosa med min lilla vovvsing eller med katten och så kom alltid någon kusin eller släkting hem. Men ja, that's life man kan inte alltid ha semester. Haha. Men ja, nu ska jag ta och plugga. Kisses.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback