Chile/-1 Januari 2009

Hoppas ni haft en skit soft nytt år som jag hade. Gaash vilken kväll asså! Vet fortfrande inte hur jag gick och la mig igår. Vaknade upp runt 15.00 med hela sminket överallt och ont i huvudet och kroppen. Fötterna var döda typ. Ärligt kände mig typ skit bakis och jag som inte drack något eller okej, en glas champagne och drack knappt upp det för jag tycker det är äckligt åt typ vindruvorna som fanns inne i glaset. Sen smakade jag från mammas glas lite pisco sour. Det var gott men ja, det har för mycket alkohol så det får jag inte dricka. Men jag tror det mesta är för att jag knappt har sovit.

Okej, ska berätta hur min nyår var. Vi var alla ute på gården och grillade kött och kyckling och massa andra grejer. Sen kom vi in och åt alla tillsammans. Hela min morbrors släckt eller hans fru mina kusiner och en av mina kusiners barn, min andra morbror och min kusin sen mormor och morfar och jag, mamma och min lillebror. Därefter var klockan typ 23.30 alla började förbereda champagnen med vindruvorna och snacks och andra grejer. Klockan tolv gav alla kramar och sa gott nytt år och sånt. Musiken på högsta volym hela tiden. Efter att druckit champagne och gett kramar gick vi ut och kasta raketer. Sen kom min syrra, mina andra kusiner och några av doms barn och mina mostrar. Vi dansade, snackade och bara umgicks tills plötsligt var klockan 06.00 då började de flesta gå hem. Jag, mamma, mina morbröder och min kusin stannade uppe. Klockan 08.00 såg vi min kusin gå av bussen (utanför huset) skit full. Hade hicka och typ ramlade hela tiden mormor vaknade och gav honom frukost sen gick han hem. Vi dansade fortfarande och 10.00 gick vi och lade oss.

Orkar inte lägga upp bilderna nu men kanske imorgon. Puss.


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback