Chile/- 090110

Hej.
Har inte skrivit på några dar nu. Men ja, har inte gjort så mycket. Vi har vart och hyrt en sommarstuga vid stranden vi ska vara där från och med tisdag till fredag. Kul eller juste får inte bada eller sola för PIERCINGEN! Nää, jag som velat bada i stranden och sola. Ja sola kan jag om jag bara täcker magen men bada, vad gör man då eller är saltvatten bra för att den ska läka?

Jag har också fått lite rött omkring min piercing är det normalt eller är det infekterat? Snälla svara behöver veta. Jag har inte slarvat med rengörningen men jag har inte kunnat hålla händerna i styr så jag har pillat på den då och då, jag vet att man inte skulle det men vaddå man vill ju typ se hur den är och så eller hur. (a) Så om ni har navelpiercing eller vet svara på frågan snälla.

Annars vad ska jag säga, har 9 dagar kvar här i Chile så snart är jag i Sverige och tillbaka till vardagen. Kram.


kommentarer
Postat av: Carruuw

Fan, äre nice i chile eller?

2009-01-11 @ 20:36:43
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/
Postat av: Camilla svarar:

SVAR, Carruuw: Japps, hare skit soft här.

2009-01-13 @ 02:12:49
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback