Back to my dear blog! ;)


(hållde på experimentera med min nya data :p)
 

Hejsan!

Så nu har jag kommit igång med plugget.. Jag mår bättre också. Så jag tycker jag ska
skita i bloggpausen tills imorrn. Ja, som jag sa innan kommer jag förändra bloggen,
startade med en ny design kommer skriva lite fler inlägg varje dag och ska börja sätta
fler bilder på nästan alla inlägg . Det är vad mina planer är. Men allt kommer med tiden
och nya saker med.

Annars har jag inte haft så mycket för mig är glad att jag är här och får träffa pappa och
alla mina kompisar igen. Igår var jag hemma hos bästavän Shabnam. Vi gick till
Haninge centrum och kolla runt. Vi tog en glass på donken.

Idag ska jag se CHRIS BROWN kl. 19.30! Jag är skiiit glad. Hållt på hoppa runt hela huset.
Syrran har kommit vi käka pizza i Farsta. Sen nu håller vi på fixa oss.

Ja juste eftersom ingen gissade rätt på vad min julklapp av pappa var så ska jag väl ta och
berätta, det är något jag håller på just nu, man behöver den för att blogga helt enkelt och
det är... en LAPTOP! Gud jag blev så glad när pappa berättade det. Mhihh.
Bilder kommer... när jag laddat ner dom. Så iallafall puss,hör av mig hur konserten var
senare eller imorgon. Puss.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback