Onsdag

Haha japp, nu e jag hemma. Inget går upp mot att sova i sin egen säng och vara i sin mysiga hem. Som man brukar säga "Home sweet home".

Ja, flyget var väl bra. Lite uttråkandet, trött och sliten blev man. Det var ganska svårt att lämna alla. Jag tänkte även på mormor och morfar dom är så gamla tänk om dom inte finns kvar till nästa gång jag åker till Chile. Förlåt att jag tänker så men ja, så tänker jag. För det skulle inte kännas något skönt om jag kom till Chile igen så finns dom inte där. Det skulle kännas som en tom hus eller ni kanske förstår den där tomma platsen. Så ja, det blev några tårar innan jag åkte därifrån. Sen min vovvsing kommer jag sakna ihjäl för här hemma får jag inte ha någon hund av mamma. -.-

Men ja, nu bär jag av till skolan snart. More inlägg kommer senare idag. Puss.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback