can't sleep!


(moln, lite Frankrike & flygplansving.. bild tagen påväg ifrån Frankrike
 
till Sverige "mellan landning" när jag skulle och ifrån Cuba)

Godmorgon!
Vad gör så tidigt kan ni undra.. hmm, ja rubriken säger allt i alla fall. Jag har inte äns sovit och klockan är 08.19!!

Ja, som jag berätta igår om tidskillnaden att jag inte är fortfarande inte är van och det är fett jobbigt! Sen så kan inte sluta tänka på vad edward och jacob säger, det bara går runt och runt dom orden i huvudet "Every second when I'm with you It's about to restraint.. and you are too fragile. - Edward"  och "Have you ever had a secret you can't tell anyone. - Jacob"  Asså gud! kan inte sluta tänka på dom orden!! och hur edward/jacob säger det.. jag kan fan se det framför mig och allt bara för att jag kollade på new moon's hemsida igååår!! Faan varför kollade jag ? -.-'

Hahaha, hur kan man älska något så mycket men endå vill man försöka sluta älska det så mycket! wierd isn't?

Men ska försöka sova och försöka sluta tänka på ed & jake..
Pusshej!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback