Hej bloggen!


Hej hej.
Jag har ännu inte blivit van med tidskillnaden! skit jobbigt. För jag lägger mig typ 1.00 - 3.00 men sen kan jag inte sova. Jag somnar typ vid 4.00 - 6.00!! och det jobbiga är att jag är trött under dagen och pigg på natten för t.ex om jag nu går och lägger mig 1.00 - 3.00 i Cuba är det då 20.00 - 22.00.. Så det är fett jobbigt.

Men okej anyways.. Idag ska jag gå på bio och se Harry Potter och halvblodsprinsen, för att jag har inte sett den. Jag har bara sett tailern och den verkar jätte bra. Jag ville igenkligen gå på premiären men då var jag i Cuba och där vet dom fan eller vad Harry Potter är... nej driver klart dom vet men premiären för dom är nog efter att den vart i hela världen sen sist för dom. Hahah och tänk dom har USA bredvid sig bara några mil bort ligger USA för dom, men dom får det i alla fall sist. Haha. Men aja, idag ska jag se den. Har ni sett den är den bra ? :D

Puss & kram!

kommentarer
Postat av: Anonym

den är bra, men slutet var dålig!

2009-07-22 @ 14:48:29
Postat av: Camilla

SV, anonym:

Hahh okej. Tack! :D

2009-07-22 @ 14:53:46
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback