lördag


(yes I'm model ;) hahh, driver.. men bilden är tagen med min dåliga webbcam och mitt hår
ser ut sådär på riktigt asså hade precis tvättat håret så mitt hår är hel krulligt och fluffigt
som den igenkligen ser ut utan att platta.. visst är den sexig? haha xD)


Wazzuup!?
Jag hann inte riktigt med en inlägg tidigare idag och jag har vart hela dan ute, gick tidigt runt 13.30 med family hem till pappas kompis. Vi grillade och hade det nice där. Spelade domino och sånna grejer. Så ja, därför har jag inte hört av mig, kom typ nyss hem.

Jag tänkte igenkligen dra till latinofestivalen idag med nägra kompisar men eftersom familjen ville gå på den här grejen och ville att jag skulle följa med så ja.. man har inte så stor val. Men ja, latinofestivalen var säkert roligare synd att jag inte gick för jag ville så gärna gå. :s Vilka var där ? vad missa jag? :/

Kram.


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback