OH MY... SHIIIT!!!

AAAAAAAAAAAA!!! *SKRIKER*
OMG, OMG, OMG KOOLLA!!

Jacob lär Bella att åka motorcyckel


Bella och Alice ska rädda Edward från att inte döda sig själv.


OMGAAASH!!
skulle precis spela in en videoblogg med min webbcam, hade aldrig gjort det så
skulle testa.. men det får verkligen bli någon annan gång. Shit! asså medans jag
spelade in kollade jag på min favvo twilight sida och dom hade laddat upp två nya
videos från new moon filmen!!! ASSÅ NI KAN JU FATTA HUR JAG MÅR!!! AAAA!!!
och om ni vill se, öhm kolla på videon under som var menat bli en videoblogg :s
fast det blev eh, något hmm, venne annat (?) och ja, jag gråter nästan på videon..
Haha, det här hade många av er och kompisar frågat att dom ville se min reaktion
när jag ser på NM, så ja, alla som hade frågat kolla på videon under då. Öh, en till
grej ignorera mitt hår och mina naglar som färgen har gått bort typ också min mamma
på slutet för hon undra vafan höll jag på med (aa) ahhaha :p



hahh, ljudet går efter så det blir lite wierd.. och ni kanske
inte fattar vad jag säger för jag pratar så tyst. kanske
hjälper det om ni höjer volymen.. (?)
Men om ni inte fattar, så säger jag:

- Hejsan bloggen, jag tänkte göra en videoblogg just nu
- öhm, ja så I'm back from Cuba
- men... vänta lite
- OMG dom har släppt..
- Dom har släppt nya videon från new moon
- Oh my..
- okej det här var inte planerat men asså jag hade precis
gått in på min favorit twilight sida och så såg jag det här..
- asså shit..
- hahh förlåt..
- men.. *hehh*
- vänta det finns en till..
- omg..
- det är när bella och alice ska rädda edward..
- skynda skynda *öhm det är nog när bella springer*
-
nej nej! *jag vill inte att edward ska gå ut i ljuset*
*skratt*
*förrvirrad typ blackout efter att kollat*
- okej, det är nog bäst om jag gör en videoblogg senare..

okej, ungefär så säger jag och så skrattar, andas
(för jag tappade andan när jag såg jacob's pack och edward [; )
och lite omg, shit och f*** säger jag också..

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback