stan & hemma hos shabnam

Kiss Of The Vampire Tee

Mötte Shabnam kl. 14.30 och vi gick runt hela stan utan att köpa något. Haha fast jag hitta en tröja på topshop som jag gillade ganska mycket eller okej, den är inte wooow! nejnej, men den påminner om edward hahah det står på tröjan "Kiss of the vampire" haha me like ;) eller ja, you know i'm crazy in the bloodsuckers (a) haha.

Sen tagga jag hem till Shabnam och hängde där tills daddy kom och hämta mig. Jag fick träffa Shabnams booyfriend. Han var ouff hahaha, eller ja, Shabnam hade redan sakt det. Men jag hade bara sett hans rygg innan. höhh. Annars lyssnade vi på musik och snackade bara.. Vi tog inga bilder som vi brukar för jag glömde kameran men jaja, whatever..

Efter att pappa hämtade mig så åkte vi till donken och käka, pappa beställde såndär plusmeny så man fick sånna lila coca cola glas. Skit nice.

Nu ska jag kolla på någon film.. har inte bestämt vilken men nån..

Love, Camilla.

kommentarer
Postat av: Anonym

är hennes kille iranie`?

2009-07-28 @ 23:18:33
Postat av: Camilla

SV, anonym: nepps, vadåra? :)

2009-07-29 @ 01:14:46
URL: http://camillafernandez.blogg.se/
Postat av: Anonym

var är han från då?

2009-07-31 @ 20:44:34
Postat av: Camilla

Sv, anonym: fahn vet jag,

fråga Shabnam själv.. ;)

2009-08-01 @ 10:53:52
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback