STOOOCKHOLM!


Que volaa!!?
Näää driver har fastnat med cubanskan (spanskan) bara. hahah. Efter 13 timmar är jag hemma! HOME SWEET HOME! Fan vad kul jag har haft det och tiden har gått super snabbt känns som jag åkte till Cuba igår och kom tillbaka idag. Jaja, nu har jag träffat familjen där som jag inte hade träffat sen jag var 8 år!!! so that's good.. Jag lovar att berätta mer om Cuba imorrn, ska för det mesta vila idag är såå trött! bilder kommer också just wait.. men en bild kan ni få se på la habana där jag bodde mitt i huvudstaden alltså. Fan va jag har saknat internet asså tänk en hel månad utan internet.. såå mycket har hänt och man vet fan ingenting .. det enda jag fått veta att Michael Jackson dog :s RIP Michael Jackson. Men jag har inte fått veta något om min honeey Robert Pattinson, hade nästan glömt bort honom.. :/ nej driver NEVER! jag har visat alla cubanitos (cubaner) vad twilight är (a) och dom är galna i det i alla fall tjejerna alla älskar Jacob och Edward hahah xD i knoow.. Men tänk dom visste inte ens vad twilight är :p aja berättar mer imorrn för now i'm back on track och jag haaar allt tid i världen. ;) Love Camilla.
Btw "Que volaa!!?" betyder "Vad händer!!?" på cubanska för ingen annan spansktalande land säger så än Cuba ;)


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback