1 Juni!

Heeey!! Haha, det var bara för ett par timmar sen vi hördes ju. Jag har precis vaknat jag börjar 08.50.

Jag har fått tillbaks my feelings! Hahah. Jag är överdrivet pigg och glad och jag har berättat för hela min familj hur jävla cool New Moon var och MTV MOVIE AWARDS var igår. Stackars mina föräldrar dom är fett trötta på att höra om NM och ja, för inatt. Jag råkade ju väcka dom och typ grannarna (a) Jaja, det var det värd faktist den där trailern var ju fan amazing! Min lille bror han ba "Jag vill också se!" Hahha så jag visade honom NM trailern. Han gillar inte twilight han tycker att det är för tjejer..gissa hur han blev efter att se trailern ? :o så såg hans ansikte ut ungefär. Sen sa han " SPELA TRAILERN IGEN!" ärligt talat han är helt kär i Jacob (vargen). Han tyckte det var fett coolt när Jacob tar sönder hans kläder och förvandlas till varg och när Edward puttar iväg Jasper mot pianot och tar sönder pianot. SHIT ASSÅ! vem fan blev inte imponerad!!?? Hahah. Alla hemma vill se NM nu t.o.m lill brossan! Hahh!

KRAAAM!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback