19.08


Så jag har kommit hem till syrran nu. Jag shoppade inget. Men vi åkte den där båten jag sa, det var som typ en sightseeing båt. Så jag fick se nästan hela Copenhagen i en båt idag (a) Hahh.

Men nu är jag hemma och om en timme så börjar fotbollsmatchen mellan Sverige och Danmark! Så vi ska sitta fast klistrade framför tvn. Ändå om jag hatar att kolla på fotboll så kommer alla i kolla, Thomas (syrrans pojkvän) föräldrar kommer över och dom alla är ju danskar som ni redan har fattat antar jag..så dom kommer nog heja på Danmark och vi på Sverige eller jag är Switzerland bryr mig inte riktigt vem som vinner men man hejar väl på sitt hemland eller ? plus att det skulle nog vara kul för Sverige att vinna på deras nationaldag. Extra fest  maybe? Haha. Det kommer vara kul att kolla.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback