Back to Sweden!


Shooo!

Om en halv timme åker jag ner till stationen och tar tåget tillbaka till Sweeeden! Så jag håller på packa ner alla grejerna nu. :)

Igår efter matchen käkade vi på tårtan som min mamma gjorde till min syrra till hennes examen. Visst ser den god ut? Hahah, jag tänker inte sätta ut recepten. För det är mammas speciella recept och bara jag och syrran vet den. Jag lovar er den är godare på insidan än utsidan och den är inte bara grädde, grädde är typ den minsta den har. Mohaha, ni kommer aldrig smaka på den här läckra tårtan om ni inte kommer hem till moi. För ingen kan göra den här tårtan i Sverige kanske i Chile.. Men det tvekar jag på. Mamma på bilden om ni undrar.

Har haft en skit härligt dag, Thomas (syrrans pojkvän) föräldrar kom och hans bror och vi käkade frukost tillsammans. Sen spelade vi band hero eller vad det heter men ni vet guitarr hero fast hela bandet med trummor och mikrofon. Skit roligt!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback