Back in the capital! :D


Framme i huvudstaden! Schtekholm!
:D Kom fram för en timme sen. Har packat upp alla grejer. Gör mig redo för imorrn. Imorrn börjar jag sent för vi ska på utflykt med klassen och vi ska mötas i Åhlens City. So that's nice! Men ja, ska gå sova nu. Hör mer imorrn. God natt och sov gött! hahah, fastna lite med skånskan där eller är det göteborska (?) aja whatever. Neej driver gillar inte skååenska eller göteborska.Stockholmska is the shiiet ;)

Juste glömde bort att säga, att alla som heter Robert har namnsdag idag (eller igår) det vill ju säga att min hunny bunny har namnsdag juu! Grattis ROBERT på namnsdagen! :D hahah och så min pappa och lille bror som heter Robert(o) (a) Haha, nu blir alla ni läsare bara what? hahh men jo min pappa och lille bror heter Roberto, så om jag nu blir tillsammans med Robert Pattinson i framtiden (som jag kommer bli ofcourse ;D) kommer det att vara som ett familjenamn för min farfar och min gammelfarfar heter Roberto också x) Haha, jag och Robert Pattinson är äkta ment to be eller vad säger ni !! (aa) Hahh.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback