Packar...


(This is where I'm going.. CUBA!)

Hej sweethearts!
Jag har typ packat, köpt dom sista grejerna och helt enkelt inte haft tid att skriva idag.. Men jag är almost färdig snart.

Faan va kul CUUBAA imorrn! har fortfarande inte fått den där res känslan än.. Men den kommer sen antar jag. Kommer inte kunna sova säkert.. Blir alltid nervös på natten innan jag ska resa.. :s Plus jag ska åka Air france!! Fabulous, NOT! för att jag ska stanna i Frankrike i 4 timmar för att byta plan mot Cuba. Shiit! jag som är verkligen flyg rädd!ändå om jag är van att resa. Har fan rest hela mitt liv, det har inte funnits ett år jag inte rest. Men tankarna som "Tänk om planet krashar eller typ försvinner som den där Air france planet" kommer upp. Men jag har massor med musik, filmer, the sims3 och TWILIGHT my life.. hahah nej driver men ja för att hålla mig sysselsatt på planet :p so that's good.

Laptopen kommer med, men grejen är att i Cuba finns ingen internet.. eller asså det finns ju. Men på hoteller och speciella ställen. Så det betyder att jag inte kommer kunna blogga för att jag kommer inte bo på hotell jag bor ju med min pappas family.. Men jag tror vi kommer gå en vecka till ett hotell, det kostar ju ingenting så då ska jag försöka blogga om det går. Men ja, kameran följer med så bilder kommer ni få se efter att jag kommer tillbaka eller om jag nu får tag på någon internet grej.

Men jag hör av mig, sen.. ska fortsätta packa.
Hugs & kisses!

kommentarer
Postat av: emilia

sv; åh, tack så jättemycket!

åå, gud vad kul att åka till Cuba! skulle också vilja åka dit :P

kram

2009-06-17 @ 20:00:59
URL: http://beautyrushme.devote.se
Postat av: Photoaddict

Gullig blogg och lyckos som ska till Cuba. Har alltid velat åka dit:)

2009-06-17 @ 21:48:59
URL: http://photoaddict.devote.se

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback