S O M M A R L O V ! :D


(pics från Malmö (fredags) syrrans examen, jag, syrran, mamma och lillbrossan)


Fan vilken härlig dag. Äntligen SOMMARLOV! gaash vad glad jag är, inge mer skola på två månader.

Jag vaknade tidigt idag runt 07.30 för att fixa mig till skolavslutningen. Sen började vi 08.45 och därefter samlade vi i våra klassrum och läraren förklarade dagen sen drog vi till aulan och där prata rektorn Mr. Clark (Mr. Bush) nej driver men han liknar as mycket (visar bild senare) och några sjöng och dom dela ut priser för min skola är lite wannabe och leker en tävling om typ ATL awards (WTF?) Aja, whatever det handlar vem som är duktig i klassen typ (alltid i tid, positiv, aktiv och har alla grejer med sig).. Jag vann inget såklart, det skulle förvåna mig om jag vann för jag är inge duktig direkt. Sen gick vi tillbaka till klassrumemt vi krama läraren och sa "so loong suckers!" nej driver men vi sa "hej då" och sen typ tagga. Tyvärr har jag inga bilder från den för min kamera är död men min kompis Linn tog bilder så henne ska jag ta bilderna senare när hon lägger ut dom (a) I alla fall jag hade på mig en lila klänning (den som är ovanför på bilderna) Fin vah? kanske inte riktigt avslutnings klänning mer gala klänning. Men jaja whatever behövde den till en grej efter. That I can't tell you, sorry. Därför har jag varit ganska busy idag. *puh* Men nu är allt över och jag har all tid i världen! DET E JU SOMMARLOV FÖHRFAN! kan ni fatta det ! Jihuu! en hel jävla skoltermin har gått och i agusti börjar man 8an. Hemsk tanke! Vill inte börja åttan :'( allt blir svårare och hemskare! Aja, nu ska jag fokusera på att det är sommar and I can do whatever I want och nästa vecka åker jag till CUBA!! :D Fan va kul det ska bli! THE PARADISE!

Jag var även och hämta ett paket idag på posten från Ellos :) och det kom en grå leopard PUMA tröja. Jag köpte även ett par shorts från Interestsport (stavning?) skit snygga Nike. Pics kommer, måste bara ladda ner dom. Love, Camilla.

Bilden ovan har inget med inlägget att göra, ville bara visa klänningen jag hade idag på min skolavslutning och ni har säkert längtat att få se bilder från Malmö/Danmark right?? ;)

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback