Stackars Robert!



Jag tycker så synd om Robert! Den här videon gjorde verkligen så att jag började gråta. Man blir verkligen sårad att höra om att Rob är helt paranoid nu. Han kan knappt gå ut utan att tänka att papparazzis kommer efter honom. Jag vet jag håller alltid på med "åh, Rob min älskling lalala".. Men gash, jag driver bara..! Robert är också en människa och man borde ha lika mycket respekt till honom som man har till någon annan. Han är inte min liksom jag kan inte bara "Neej, du kan inte gilla Robert för att han är min" ööh, nej och om jag skulle säga så driver jag bara. Men det här verkligen sårar!! Jag verkligen älskar Robert med hela mitt hjärta och när han inte mår bra mår jag inte bra.. Jag vet jag känner inte honom. Men att få höra att han inte mår bra verkligen gör ont att höra! Jag vill se honom le och lycklig och inte ledsen och mår dåligt. Om jag bara kunde så skulle jag ta alla papparazzis kameror och stoppa dom i röven på dom. Jag vet Robert valde själv den där världen och då måste man ta konsekvenserna fast han visste ju aldrig att han skulle bli så känd. Jag verkligen fattar honom att det är jobbigt och stressande. Tänk er flera tusen människor springer efter dig och vill kram, ta bild och ha din autograf m.m. plus några jävla killar (papparazzis) som följer efter dig, hoppar ut från buskar och tar bilder på dig utan att fråga. Kan dom inte bara lämna honom ifred!! :@

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback