STÄDDAG! -.-


(haha alla klottrade på tavlan även jag "Camilla" sen fick jag och
Gisselle städa det -.-)

Idag började vi 10.00 och därefter städa vi klassrummet och sen skåpen,
vi gav även tillbaka skåpnycklarna sen slutade vi ungefär vi 12.30 och jag och
Gisselle gick till McDonalds och tog en glass med topping med alla våra
skolgrejer som vi behövde ta hem.

Sen så när vi blev klara med glassen så gick vi till bussen och gissa vad som
händer då.. Gisselles påse med alla skolböcker går sönder. Hahh, awesome!
NOT! hahha, fett synd. Men ja, så hjälpte jag henne att ta några grejer. Haha tur
att hon inte hade så mycket att bära på. Men det var rätt pinsamt ändå bara mitt
i Farsta centrum så går en hel påse med böcker sönder haha..

Imorrn är det SKOLAVSLUNING!! Fett sköönt! äntligen sluta skit skolan!
Sen sooommmarlov! :D

Juste, Gratta min kompis Olivia som fyller 14 idag! Grattis gumman !!

kommentarer
Postat av: ♥ Tina ♥

Fin blogg :D

2009-06-09 @ 15:26:16
URL: http://thegreengirl.blogg.se/
Postat av: Olivia

hihi TACK :D <3

2009-06-09 @ 18:44:49
URL: http://ulivia.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback