07.47

Godmorgon!
Jag kunde inte sova inatt, lyckades somna klockan 03.27 Jag vet inte vad jag ska klaga på, min hörsel (?) tunna väggar och golv (?) vafan vet jag. Men inatt så låg jag där och vred om och hörde vad alla gjorde.. Jag är ganska bra på att höra vad andra gör som att dom går, snarkar, pratar, vattnet från kranen m.m. Medans man själv försöker sova.. Det är ganska störande men oftast kan jag ignorera det. Men jag är inte trött i alla fall, fast det brukar jag nog aldrig vara på morgonen. Jag är ganska morgonpigg av mig.

Men now I'm ready for school. Jag börjar 08.50. Men jag sa ju att jag måste vakna tidigt. Fick vakna 06.30.

Men jag ska typ fixa väskan och andra grejer.. sen så tvingar mamma mig att äta frukost men jag är inte hungrig på morgonen och jag mår bara dåligt av det sen.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback