Can't get enough..


Har precis sett twilight filmen.. för andra gången eller alltså jag har sett
om och om igen delar av filmen på youtube men ja, nu har jag sett filmen.
Gud kan verkligen inte sluta dregla över Robert Pattinson (Edward Cullen)
han är min egna drog som jag är extremt beroende av. Längtar as mycket
till new moon kommer ut. Haha. Asså förlåt senaste månaden har jag bara
tjatat om honom men helt plötsligt blev jag helt kär i honom efter att ha sett
en interview asså jag var ju njae lite kär när jag såg twilight på bio med mina
kompisar i november/december men då vare inget sådär beroende jag hade.
Men sen nu efter bara shit, kan inte sluta tänka på honom. Jag vet jag e wierd.
Haha. Kram.

kommentarer
Postat av: Anonym

ugggggglyy =) haha han i toilet...

2009-03-11 @ 22:14:59
Postat av: Camilla

SV: haha, men sajk!

2009-03-12 @ 08:14:38
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback