Drumline


Hej igen!
Imorse när vi hade musik fick vi kolla på en skit bra film som hette Drumline med Nick Cannon som huvudrollen. Ni vet Mariah Carreys kille. Skit skön film där dom typ tävlar i trummor och Devon "Nick Cannon" han är grym att spela trummor slår alla. Så ja, där satt några av mina kompisar och dregla framför filmen. Själv håller jag mig till Robert Pattinson ;)

Men tisdagen kommer bli chill. Jag ska väll bara vara hemma och inte göra något. Haha, vilken tråkig vardag jag verkar ha. Men jaja, jag gillar vara hemma. Ändå om det är skit fint väder. Men vem vet planer kan alltid ändras men jag tror inte det. Puss & kram.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback