har booring.. -.-

Gå in på Tobbeno1 och sen på musik därefter klickar du på dom olika kategori och skriv in låten som kommer..

1. Hur mår du idag?
Fuck of and die - Torkel i knipa HAHAH x)

2. Kommer du komma långt i livet?

Touch my body - Mariah Carrey (hahah what (?))

3. Hur ser dina vänner dig?
Glamorous - Fergie

4. Kommer du gifta dig?
Jag är din brandman - discocrew (vafan e det för låt?)

5. Vad är ditt livs themesong?
Ingen annan - Danish ft. Kenny (?)

6. Vad är ditt livshistoria?
Shawty - Webbie ft. T-pain (ouff, fett skön låt :o)

7. Hur är skolan för dig?
No woman no cry - Bob marley (ahhaha vad har det med frågan och göra)

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Maneater - DJ Markski (vad betyder maneater)

9. Hur kommer imorgon vara?
Huvudet i sanden - familjen ft. Adam Tensta (?)

10. Vad är det bästa med dina vänner?
My jamaican cullie - Max Romeo (HHAHA, WTF?)

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Best friends - 50 cent

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Uplifting moments - Benny Benassi (fett nice låt)

13. Hur är det med ditt liv?
Fuck it - Eamon (WTF?)

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
One step at the time - Jordin Sparks

15. Hur ser världen på dig?
Love don't let me go - David Guetta

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Until we bleed - Lykke ly (oj, för hård låt för rubriken :s)

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Fri - Lorentz & M. Sakarias (hahh)

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Good girl gone bad - Rihanna (haha, I have always been the bad girl ;))

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Pass the dutchie - Musical Youth (haha, fett konstig låt)

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Freakshow - Britney Spears

21. Kommer jag nånsin ha barn?
World hold on - Bob Sinclar (?)

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Make it rain - Lil Wayne (haah, lil wayne e ju lite hot)

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Rastaman chant - Bob Marley HAAHA!

24. Vad är några tips till mig?
Cyclone - Baby bash ft.T-pain

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
I can walk on water I can fly - Basshunter (WTF! x))

26. Vad är min danssång?
Lowlow - Flo Rida ft. T-pain (haha, that's right ;))

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback