Hej

Hejhej!
Jag kom från skolan för en halv timme sen. Efter skolan gick jag till min broes skola och hämta honom.

Nu sitter jag här uttråkad och chattar med mina kompisar. Idag har jag väl inget speciellt för mig. Bara vara hemma och chilla. Ska poppa lite popcorn och kolla på någon film har jag tänkt. Hmm, men jag kan fortfarnde inte bestämma vilken film jag vill se, valet är mellan she's the man eller twilight. Haha, jo ni får gärna tycka synd om mig. Men jag kommer verkligen aldrig släppa twilight. Hahh. Puss & kram.


kommentarer
Postat av: Lesly

hur har du filmen twilight? laddat ner?

2009-03-16 @ 19:29:07
Postat av: Camilla

SV: Nepps, Jag fick den av min kompis som en tidig födelsedags present för hon skulle resa och inte skulle vara på min födelsedag. Men jag vet inte vart hon fick tag på den. Men jag har den som dvd (och den ser inte sådär gjord ut) och den har alla extra scener som typ den riktiga dvd som inte har släppts kommer att ha (tror jag).

2009-03-16 @ 22:08:56
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback