Im a pluggis! haha not :p

Jag har precis kommit från skolan. Idag ska jag leka duktig och plugga lite eller mycket (?) who knows ? Så det ska jag hålla på med, idag. Vad ska ni göra en vanlig tråkig torsdag ?

Imorrn är det äntligen fredag.. hmm, thats nice men också dåligt. Bra för att det är helg därefter men dåligt för att vi har 2 matte prov!!! Asså gaash, vill bara slå min matte lärare han ger oss så mycket och göra! Så ja, det förklarar varför jag ska plugga. Men asså det jag har svårt med att saker ska fastna i min hjärna, om jag har någon (?). Haha.

Aja ska sätta mig och plugga och försöka få in det i huvudet också. hugs and kisses!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback