Lena och mjuka händer ?


Kanske lite ointressant inlägg men mina kompisar brukar fråga mig varför jag har så mjuka, lena händer och det är faktist en liten hemlis bakom det som min farmor berättade till mig.

Om du tar socker det behöver inte vara så mycket. Därefter typ smörjer du in dina händer. Alltså som om du hade handkräm och du smörjer in dina händer fast här är det med socker.  Men kom ihåg att inte ta bort sockret, alltså om du gör det innan du går och lägger dig så sover du med sockriga händer och sen andra dan när du vaknar kan du skölja av händerna.Om du gör det en gång varje dag kommer dina händer bli mjukare och lena. Det kommer ni märka om ett par dar, kanske inte första dan men ni kommer märka med tiden. Värt att testa eller ? Ja, där fick alla mina kompisar som frågat svar i alla fall. Kram.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback