:o


OMG HON SKA SJUNGA I ESC FÖR SVERIGE, NO WAY!


Ääh, jag är helt mållös. Vet inte vad jag ska säga. Men jag är inte glad i alla fall, jag är jävligt besviken.

Hur kunde hon den där gamla tanten som man kan se rynkorna på vinna med låten la voix ? Asså gash Sverige vad händer ? Förstår ni vi ska skicka till Moskva jag menar skämma ut oss i Moskva, med en tjej som sjunger opera. Asså OMG, det är det ända jag kan få fram just nu. Jag ser verkligen ut som rubriken (:o).

Jag satt där med hela family typ och kolla på melodifestivalen, Måns låg etta. Jag hade största smiliet på läpparna sen läser hon upp dom sista rösterna och smiliet på min face var borta jag stod bara glodde på tvn. Var fett chokad eller jag är det fortfarande. Asså gud, hur kan man gilla sånt där musik ? Snälla förklara det, någon som vet?


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback