See yah..

Jag har kollat på Gossip Girl och wipeout. Vet ni tidigare idag när jag kollade på chilenska kanalen så plötsligt ser jag att det är samma bana som dom har på wipeout och det första jag gjorde var och skrek till mamma "kolla mamma, i Chile har dom också wipeout" mamma kollade förvånat på mig sen på tvn. Haha, ja det var samma fast i Chile heter det "Hombre al agua" om man översätter så blir det nog "man till vatten", okej konstigt det låter. Men det var kul att se och det är precis samma bana. Fast i Chile är det chilenare som tävlar mot chilenare inte som här att vi tävlar Sverige, Norge och Danmark.

Efter att kollat på wipeout gjorde jag science läxan om electricity (elektricitet) och därefter plattade jag håret.

Nu ska jag sova för klockan är ganska mycket och jag måste upp tidigt för dom där arbertsmän ska komma 07.00 imorgon!! och jag ska inte väl gå runt i pyjamas medans dom i här så jag måste vakna extra tidigt. Måste börja bli van eftersom dom ska göra den här fucking stambytet.

2 dagar (eller juste det är redan måndag klockan är ju 00.17 :o) menar 1 dag kvar tills min födelsedag jag fyller ju år på tisdag 31 mars!! :) God natt på er sötnosar, dröm sött!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback