Söndag

Hej. Gud helgen flög bara förbi igen. Imorrn är det skola igen *suck*. Så jag ska för det mesta njuta av söndagen här hemma med familjen. Kolla på tv för det mesta, på söndagar kommer ju alla bra programmer ju. här är alla program man vill absolut inte vill missa :

Singing bee
TV3 kl. 19.00, desperate housewive (repris) på kanal5 kl. 15.10, grey's anatomy (repris) på kanal5 kl. 16.10, den rätte för rosing (repris) på kanal5 kl. 17.05, one tree hillkanal5 kl. 18.05, gossip girl kanal5 kl. 19.00, wipeout kanal5 kl. 20.00, sanningens ögonblick kanal5 kl. 21.00 och sex and the citycomedycentral kl. 20.15 - 21.50.

Jag ska snart käka frukost. Mamma håller just nu på att grädda pankakor. Gottgott! Me Love Pancakes! Men nu ska jag gå duscha först. jag hör av mig senare. Puss och kram.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback