söndag


Hej. Ligger här i sängen och vill inte gå upp än så jag tar och skriver.

Vet ni vad jag drömde om ? Jag drömde om jacob black (taylor lautner) han som kommer spela en av vargarna i new moon (filmen efter twilight) och är kompis med bella swan (kristen stewart). Asså han e ju fett het, fast inte i filmen med hans långa hår. Nepps, han e snygg in real life. Jag har inte gått över till vargarnas sida (om ni tror det) jag fortsätter stå på vampyrernas sida ALLTID! Fan eller att jag kommer sätta taylor framför edward cullen (robert pattinson). :p Vem tycker ni är hetast TL eller RP?

 Nu måste jag gå upp. Puss & kram.

kommentarer
Postat av: yazmine

taylor för han är bara 3 år äldre än mej ! men robert kmr alltid finnas in my heaaaaaart! haha XD

2009-03-29 @ 15:33:21
URL: http://mirrorsedge.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha , taylor in real life & Rob som Edward<3

2009-03-30 @ 21:38:39
Postat av: Freja

Taylor är skiiiit snygg! :D

2009-03-31 @ 19:19:11
URL: http://frejab.blogg.se/
Postat av: De



rob är en favorit, always in my heart, but taylor älskar jag. sötaste :D <3

2009-04-01 @ 20:18:16

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback