ute faller snön...

Hej.
Har ni kollat ut ? Asså vädret verkar ju bara bli sämre och sämre (?) Min lille bror fråga för en stund sen,
Tito: Camilla ska det bli jul igen?
Jag: nej, det fattas mycket till december.
Tito: men är det inte december?
hahaha, andra verkar inte hänga med. Men det är ju inte konstigt det är ju mars. Ska inte typ blommorna komma ut och bli lite varmare nu ?

Idag så fyller pappsen år *Grattis* och min morbror och min kusin ska komma. Sen ska typ morbror laga någon middag tror jag. Så det kommer nog bli nice. Jag ska gå köpa någon present till pappa efter skolan. Så kommer min dag se ut i alla fall.

Men see you later.. Camilla.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback