090527

Hej! Jag kom hem för en timme sen. Jag kom hem tidigare pågrund av att jag missa en lektion för att jag hade tandläkare. HATAR TANDLÄKARE! Hahah. Men min tandläkare råkade riva upp lite av sin handske (ni vet sånna där handskar dom har) på mina tänder. Mina tänder är vassa som knivar så watch out. Jag brukar säga så men dom ba okej, och bryr sig inte men nu fick dom se.. Mohahah! ;)

I alla fall senare idag. Ska jag nog dra till Skärholmen. Ska se om jag hittar något somrigt och snyggt som jag kan ta på mig på Cuba och såklart sommarlovet! tänk bara nästa vecka är den enda veckan vi har riktiga lektioner sen veckan efter har vi klassutflykt, städdag och sen sluuut! :D

Fick höra en hemsk grej.. men jag vet inte om det är sant. MTV MOVIE AWARDS kommer inte sändas på svenska MTV.. Är det sant? Dom säger att det är för dyrt att sända live på natten. Dom ska fösöka få upp det på webben redan dagen efter men det blir antagligen svårt eftersom all sändning via webb kräver artisters och skådisars medgivande. Den 2 juni hoppas de att kunna sända hela galan.  Hoppas det är inte sant eller om det är sant att dom skiter att det är för dyrt att sända på natten. Shit vad besviken man blir! Jag som längtat att få se en liten del av new moon, som dom kommer visa på MTV MOVIE AWARDS! Men jag ska kolla bland mina kanaler jag kanske har den amerikanska MTV, HOPPAS!

Puss & Kram.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback