23.48

Har vart ute typ hela dagen. Åkte som sagt till Högdalen. Såg Alcazar uppträda. Dom var fett bra. Dom sjöng typ 4 låtar. Vet ni vad som hände ljudet gick när dom kom upp så dom stod där och improvisera medans alla vänta att ljudet kom tillbaka. Jag missade tyvärr Måns Zelmerlöw för att han uppträde för tidigt runt 12.00 och den tiden var jag påväg till Högdalen.

Jag var i Länna också. Kollade STADIUM och en annan affär som jag inte kommer på namnet. Tog en glass också, twister! min favorit is-glass typ. Skit god.

Sen var jag på Hökarängs badet och hängde där bara.

Så har min dag vart.. Hur har eran vart?
Hugs!


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback