250509

Hallåå fans!
Vad härligt väder det har vart idag. Solen sken för fullt och luften var varm. Vad skönt hoppas att dagarna blir så fram över. Förra veckan var ju det typ regn veckan, regnade 24/7.

Jag vaknade runt 07.00 och taggade till tunnelbannan 08.30 för att jag började 08.50. Vi hade fem lektioner idag. På svenskan håller vi på med drama och vi har fått skriva vår egen manus och vi ska spela upp det för klassen sen. Skit kul. Jag och mina kompisar (för man fick välja vilka man ville vara med) håller på att göra en skräck/komedi typ. Vi tog lite inspiration av några filmer. Men våran är klart skönast ;) I alla fall på svenskan fick vi gå ut och öva i fältet och det var asmysigt fast vi öva inte så mycket vi satt mest och sola i gräset.

Nu ska jag fortsätta kolla på top model 7. Tjingeling!


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback