31 Maj


Haalllåå!

Vad häänder? Fyfan vad glad jag är, bara 4 timmar kvar så att MTV MOVIE AWARDS börjar! Ingenting ju! Jag ska typ sova till 02.00 sen vakna för jag kommer annars inte orka. Men jag har faktist ingen lust och sova har så jävla mycket energi i mig fortfarande. Haha. Men jag måste om jag nu ska vara vaken från 03.00 - 05.00.

Jag har vart ganska upptagen idag faktist, därför har jag inte skrivit. Det är ju morsdag! Vad gjorde ni för speciellt till eran mamma? Min mamma jobbade tyvärr. Men jag var i Hökarängs badet med pappa och lillebror en stund, jag blev faktist lite solbränd! Hahh, syns knappt  men lite om man kollar noga. Hahha. Men jaja anyways min kompis kom tillbaka från MONTELPULCIANO idag! Asså ni måste bara höra vad hon fick uppleva! OMG, säger jag bara. Jag börja fan gråta när hon berätta allt. Haha. JAG VILL OCKSÅ UPPLEVA DET HON GJORDE! *avudsjuk* Hahah. Men fan vilken tur några har.

Men nu ska jag sova.. Vi hörs om ett par timmar.. För ni kommer ihåg att jag kommer blogga det minsta lilla grej dom gör. Så om ni vill veta vad som händer LIVE på MMA besök min blogg om ett par timmar. Jag kommer även lägga ut New Moon trailern när den finns ute. Men jag säger bara MMA kommer att sändas i Sverige den 4 Juni .. Då kommer ni kunna se hela showen om ni inte är lika gryma som jag som har den amerikanska MTV. Hahh. Men i alla fall till det jag tänkte säga om ni inte vill få reda allt i förtid LÄS INTE MIN BLOGG! eller ja, dom här inläggen jag kommer att skriva om MMA.

Hörs om ett par timmar * Wiie, CAN'T WAIT! *, pusshej!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback