7D! :D


Hemma! Vi slutade precis igenkligen slutar vi 15.45. Fan va nice att börja sent och sluta tidigare. Vi har spelat fotboll hela dagen. Ärligt det här gången var typ den första gången jag gillat fotboll så jävla mycket. Jag har vart hela dagen som en Duracell kanin som bara går och går, blev typ aldrig trött. Vi vann 2 matcher, 1 oavgjord och 1 förlorade vi. Alltså vi spelade 4 matcher. Matilda och Linda var dom som sköt målen! Jag var så jävla nära två gånger. Men jaja whatever. Vi kom på 4de plats, bättre än 5te i alla fall. Men fan vad jag älskar min klass nästan alla var på topphumör och hejade och hade kul! 7D! *talalalala* (haha bara min klass fattar vad jag menar med "talalala" ;) )

Nu ska jag ta och lägga mig på soffan och kolla på tv och käka chips. Haha nöjd Eda? Jag käkar för din skull! Haha, asså mina kompisar tycker att jag borde äta. Men verkligen jag gillar inte mat :/ Asså det är inget fel på det men asså jag gillar inte äta, asså jag överlever verkligen på två måltider per dag frukost och middag! Visst ibland jag äter något gott, som nu jag ska käka chips men jag åt ingen frukost eller lunch. Men jag drack 4 flaskor vatten faktist. Min mage var full av vatten. Haha, jag vet det här är inte intressant för er läsare som inte känner mig men jag ville bara förklara det till mina (inte alla) kompisar som tjatar att jag aldrig äter och att jag borde det.

Peace out! <3

kommentarer
Postat av: Gisselle

talalalala! haha 7d ägde!

2009-05-13 @ 17:16:53
URL: http://meragisselle.blogg.se/
Postat av: Shilah

faaaaen att jag inte kunde vara där, borde skolkat från tandläkaren, helt onödgt var tandläkaren idag ändå! :( men aja, haha säkert jag som gjorde att vi sög förra året ;p

2009-05-13 @ 19:12:14
Postat av: Robert Pattinson Crew

han tackar nog om han kunde se kommentaren! :)

2009-05-13 @ 19:48:40
URL: http://robertpattinson.se
Postat av: Camilla

SV, Shilah: hahah nej då.. hela klassen sög förra året. Va synd hade du tandläkare hela dagen ? :/

2009-05-13 @ 20:59:12
URL: http://camillafernandez.blogg.se/
Postat av: Shilah

hah , nej men hade tid klockan 11:30 , skulle bara hinna åka tills skolan sen komma tillbaka;p

2009-05-13 @ 21:33:54
Postat av: Camilla

SV, Shilah: jaha, haha okej. Jag hatar tandläkare dom e dumma! >:(

2009-05-13 @ 21:53:40
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback