Did you know?..


Något mina kompisar alltid fastnar på är mina ögon för att dom ändrar färg. Själv tycker jag att det är jobbigt, men dom tycker det är coolt typ. Haha förstår inte varför men dom bad mig visa olika bilder då mina ögon ser olika, så därför gör jag det här och också för att visa att det inte alls är coolt. Vem fan vill att ögonen ska bli mörka när man är sur t.ex då blir personer bara rädda. Tro mig det har hänt. 

Här ovanför ser ni mina ögon i olika färger. INGEN av dom är redigerade förutom typ den fjärde då min hud är jag vet inte typ lite redigerad (men inte ögonen). Den sista har jag ingen mascara så därför ser mina ögonfransar döda ut typ. Som ni ser har mina ögon olika färger.. Första är tagen i vintras, andra är tagen i regnignt väder, tredje/fjärde sommar. Mina ögon är igenkligen grön/bruna som fjärde bilden typ. När jag var mindre hade jag ljusare fast dom har blivit mörkare med tiden. Jag hade faktist blåa ögon när jag var liten.

Här ser ni skillnaden väldigt bra. Zoomade in så man kunde se riktigt bra. För en är tagen i vintras och en är tagen i somras. Så då ser man skillnaden.

Sorry för en jävligt tråkig inlägg skulle bara visa en grej för mina kompisar. Pusspuss.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback