Gossip Girl kläder!


Ni vet dom där heta kläderna som dom har på serien Gossip Girl, dom kommer att släppas på butikerna! Men det är synd att dom kommer endast släppa dom i USA. :( Men ja, man kan alltid köpa/se plaggen när man åker förbi USA.

Kläderna kommer att vara inspirerade av Blair, Serena, Vanessa och Jenny's kläder ifrån serien. Det är designern Anna Sui som har sett att ungdomarna är helt fast i kläderna. Hon kommer skapa en helt ny kollektion endast inspirerad av GG. Fan va nice! :D

Kläderna kommer börja säljas på amerikanska Target den 13 september.

Varför kan dom inte sälja utanför USA också? Vi i Sverige vill väl också ha! Vilken stil i serien gillar ni mest Blair, Serena, Jenny eller Vannessa's ? Jag kan inte välja jag gillar alla fyras stil. Men om jag måste välja gillar jag Serena's kläder mest.
XOXO Camilla.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback