GRATTIS ÄLSKLING!


Idag fyller min älskling Robert Pattinson, 23 år! :D Grattis, Grattis & Grattis!
Hoppas han får en underbar födelsedag.. Hört att dom från twilight gänget
har planerat något kul för honom. Undra vad det är! Dom sa inget för dom ville
att det skulle vara surprise! Fan, vad jag önskar jag kunde vara med honom
idag, krama, pussa och gratta honom. Men livet är orättvis ibland. Visst är mina
bilder snygga ? Haha älskar den här nere. "HAPPY BIRTHDAY ROB! and have a
wonderful birthday!
Love you, your Camilla.<3"

kommentarer
Postat av: Gisselle

Grattis Rob!



Snygga bilder ;)

2009-05-13 @ 14:38:00
URL: http://meragisselle.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback