090522


Tjena. Jag har inte vart hemma därför har jag inte skrivit, jag har vart och skaffat pass. Nu är det klart. Shit vi var i polisstationen i typ nästan 3 timmar vi kom dit runt 14.00 och så vänta vi 3 timmar sen var det vår tur efter vi var klara gick vi till mcdonalds och åt där jag provade den nya mcfeast deluxe dubble cheese eller vad det heter. Den var så stor att jag åt tre tuggor sen orkade jag inte mer. Hahah. Men den var fett god.

Fan vad skönt om 13 skoldagar slutar vi skolan. SOMMARLOV!, om 9 dagar kommer dom visa en bit av New moon!, 14 dagar så mi n syrra tar examen och blir socionom27 dagar åker jag till CUBA! och träffar andra halvan av familjen. Många dagar att längta till och alla är inte uppskrivna men dom närmaste..

Idag är det laser night på club glamour.. ska ni gå? jag tror inte jag ska gå, orkar inte. Men det kommer vara laser night och DJ Moreno/Quality kommer vara där ! aja, vi får se om jag går. Jag har VIP biljett men den ska jag sälja annars om jag inte går. Intresserad? Hahha.

Men jag ska dra ut igen.. vi hörs sen. Puss.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback