I love GG!


Fyfan vilken bra avsnitt av Gossip Girl, jag hoppas verkligen ni inte missa den. Asså visst alla GG avsnitt är bra fast den här var skönast. Älskar Georginas sista replik "You can tell Jesus, that the bitch is back" Hahaha. Love it! Fan vad jag älskar serien. Ingen verklingen INGEN serie kan slå Gossip Girl. Gash! vad sur jag blev när Serenas mamma lägde sig i allt hon förstörde ju allting! Men ska inte klaga hon gjorde serien mer intressant genom att Serena blev tagen. Juste dom nämnde twilight också eller Jenny började prata om att "Bella var kär i en vampyr.. Han hette Edward osv.." Hahh twilight och gossip girl passar bra ihop.. båda mina favvo grejer! (aa)

Juste hej föresten.. Jag har vart i Farsta centrum därför har jag inte skrivit. Jag köpte två tröjor och en navel smycke till min navel piercing. Bild kommer .. just wait a minute! :D Pusshej!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback